Skip to content

Kuhu pöörduda rahulolematuse korral?

Tallinna Hambakliiniku patsiendil, kes ei ole rahul:

  • talle osutatud raviteenusega,

  • talle valmistatud isikliku meditsiiniseadmega (hambaprotees, ortodontiline aparaat, kape vm),

  • meditsiini- või muu personali käitumisega,

on õigus pöörduda kliiniku poole nõu ja abi saamiseks ning ettepaneku tegemiseks. Hambakliinik võtab menetlusse üksnes kirjalikult kliiniku tagasiside vormil või meiliaadressil tagasiside@hambapol.ee esitatud tagasisidet. 

Patsientidel on õigus ja võimalus pöörduda ka teiste asjakohaste institutsioonide poole.

Kui Te ei ole rahul kliiniku olmetingimuste või personali käitumisega, siis palume anda tagasisidet esmalt meile. Selleks saab täita tagasiside vormi kohapeal või meie kodulehel. Avalduste ja ettepanekute postkast asub hambakliiniku fuajees garderoobi kõrval.

Kirjaliku tagasiside esitamisel peab see olema selgelt ja arusaadavalt sõnastatud ning sisaldama patsiendi ees- ja perekonnanime, isikukoodi ja kontaktandmeid.

Tagasiside esitajale vastatakse kirjalikult 14 tööpäeva jooksul alates kaebuse registreerimise päevast.  

Tagasisidele ei saadeta vastust, kui: 

  • tegemist on korduva pöördumisega, millele kliinik on juba põhjalikult vastanud

  • tegemist on isiklike ähvarduste ja solvangutega kliiniku töötajate aadressil

  • patsiendi tagasiside eesmärk jääb kliinikule ebaselgeks

Juhul kui Teid ei rahulda kliiniku vastus või väljapakutud lahendus, on võimalik pöörduda Sotsiaalministeeriumi juures tegutseva tervishoiuteenuse kvaliteedi eksperdikomisjoni (TKE) poole. TKE-le tuleb avaldus saata postiga või digiallkirjastatult e-posti teel. Komisjoni pädevuses on anda hinnang osutatud raviteenusele ja teha ettepanekuid raviasutusele, kuid komisjon ei saa kohustada arsti või raviasutust kompenseerima patsiendile vea tagajärjel tekkinud kahju.

Tervishoiuteenuse osutamise lepingu alusel tekkinud vaidluste lahendamiseks on patsiendil õigus pöörduda ka kohtusse.

 

Asutuste kontaktid, kuhu on võimalik pöörduda:

SA Tallinna Hambakliinik (tervishoiuteenuse osutaja)
Toompuiestee 4b, 10142 Tallinn 
Telefon  +372 612 1200 
E-post hambapol@hambapol.ee 

Tervishoiuteenuste kvaliteedi eksperdikomisjon (annab sõltumatu hinnangu patsiendile osutatud tervishoiuteenuse sisulisele kvaliteedile)
Sotsiaalministeerium 
Gonsiori 29, 15027 Tallinn 
E-post info@sm.ee 

Tervisekassa (kontrollib Tervisekassa ja tervishoiuteenuse osutaja vahelise lepingu täitmist)
Lastekodu 48, 10113 Tallinn 
Infotelefon 16 363 
E-post info@tervisekassa.ee 

Terviseamet (kontrollib ja hindab tervishoiuteenuse osutamise nõuetekohasust ehk vastavust õigusaktidele)
Paldiski mnt 81, 10617 Tallinn 
E-post kesk@terviseamet.ee 

Eesti Patsientide Esindusühing (sotsiaal- ja tervishoiuteenuste tarbijate huvikaitse organisatsioon)
Kaupmehe 14, 10114 Tallinn 
Telefon 656 6429 
E-post epey@epey.ee