Tagasiside andmine
Tallinna Hambakliiniku patsiendil on võimalik anda tagasisidet seoses:
-
talle osutatud raviteenusega,
-
talle valmistatud isikliku meditsiiniseadmega (hambaprotees, ortodontiline aparaat, kape vm),
-
meditsiini- või muu personali käitumisega,
-
patsiendiohutusjuhtumiga.
Hambakliinik võtab menetlusse üksnes kirjalikult kliiniku meiliaadressil tagasiside@hambapol.ee esitatud tagasisidet.
Patsientidel on õigus ja võimalus pöörduda ka teiste asjakohaste institutsioonide poole.
Kui Te ei ole rahul kliiniku olmetingimuste või personali käitumisega, siis palume anda tagasisidet esmalt meile. Selleks saab täita tagasiside vormi ka kohapeal. Avalduste ja ettepanekute postkast asub hambakliiniku fuajees garderoobi kõrval.
Kirjaliku tagasiside esitamisel peab see olema selgelt ja arusaadavalt sõnastatud ning sisaldama patsiendi ees- ja perekonnanime, isikukoodi ja kontaktandmeid.
Tagasiside esitajale vastatakse kirjalikult 30 tööpäeva jooksul alates kaebuse registreerimise päevast.
Patsiendiohutusjuhtumist teavitamiseks kasutatakse patsiendiohutusjuhtumi registreerimisvormi.
Tagasisidele ei saadeta vastust, kui:
-
tegemist on korduva pöördumisega, millele kliinik on juba põhjalikult vastanud
-
tegemist on isiklike ähvarduste ja solvangutega kliiniku töötajate aadressil
-
patsiendi tagasiside eesmärk jääb kliinikule ebaselgeks
Vastavalt tervishoiuteenuse osutaja kohustusliku vastutuskindlustuse seadusele on Tallinna Hambakliinik sõlminud kohustusliku vastutuskindlustuslepingu. Kindlustusandjaks on PZU Kindlustus (AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal). Kindlustuskaitse perioodiks on 21.11.2024-20.11.2025.
Kindlustussummaks on 3 000 000 € kindlustusperioodi kohta, kuni 300 000 € kindlustusjuhtumi kohta ning kuni 100 000 € õigustatud isiku kohta. Mittevaralise kahju kindlustussummaks on kuni 100 000 € kindlustusjuhtumi kohta ning kuni 30 000 € õigustatud isiku kohta.
Kahju esitamiseks palun täitke PZU Kindlustuse Iseteeninduses (https://www.pzu.ee/iseteenindus/) olev vorm ning kindlustusandja võtab teiega ühendust.
Tervishoiuteenuse osutamise lepingu alusel tekkinud vaidluste lahendamiseks on patsiendil õigus pöörduda ka kohtusse.
Asutuste kontaktid, kuhu on võimalik pöörduda:
SA Tallinna Hambakliinik (tervishoiuteenuse osutaja)
Toompuiestee 4b, 10142 Tallinn
Telefon +372 612 1200
E-post hambapol@hambapol.ee
Tervisekassa (kontrollib Tervisekassa ja tervishoiuteenuse osutaja vahelise lepingu täitmist)
Lastekodu 48, 10113 Tallinn
Infotelefon 16 363
E-post info@tervisekassa.ee
Terviseamet (kontrollib ja hindab tervishoiuteenuse osutamise nõuetekohasust ehk vastavust õigusaktidele)
Paldiski mnt 81, 10617 Tallinn
E-post kesk@terviseamet.ee
Eesti Patsientide Esindusühing (sotsiaal- ja tervishoiuteenuste tarbijate huvikaitse organisatsioon)
Kaupmehe 14, 10114 Tallinn
Telefon 656 6429
E-post epey@epey.ee