SA Tallinna Hambakliinik  |  Toompuiestee 4b, 10142 Tallinn  |  info@hambapol.ee  |  +372 612 1200

Alates juunist alustas Tallinna Hambakliinikus tööd kõnerobot Anu

Alates juunist alustas Tallinna Hambakliinikus tööd kõnerobot Anu.

Tallinna Hambakliinik on kasutusele võtnud kõneroboti, et vähendada juhtumeid, kus patsiendid ei ilmu kokkulepitud ajal vastuvõtule ega teavita sellest eelnevalt. Aastas juhtub seda ligikaudu 3500 korral. Selle tulemusena jääb igapäevaselt vajalikust arstiabist ilma üle kümne erakorralist abi vajava patsiendi.

Kui te ei saa broneeritud ajal vastuvõtule tulla, andke sellest meile palun esimesel võimalusel teada — telefonil 612 1200. Nii saame vabanenud ajad pakkuda kiiresti järgmistele abivajajatele ning lühendada ootejärjekordi.

Tallinna Hambakliinik on üks esimesi meditsiiniasutusi Eestis, kes kasutab patsientide teavitamiseks tehisintellektil (AI – artificial intelligence) põhinevat lahendust. Selline süsteem võimaldab teha suurel hulgal meeldetuletuskõnesid kiiresti ja tõhusalt, aidates muuta hambaraviteenuse kättesaadavust paremaks ning protsessi patsiendi jaoks sujuvamaks.

Meie tehistaip Anu räägib eesti keeles, mõistab hästi teie vastuvõtuga seotud küsimusi ning suudab vajadusel edastada teie soovid klienditeenindusele. Kui teile broneeritud aeg ei sobi, öelge seda Anule — leiame teile uue vastuvõtuaja ning saame pakkuda senise aja kellelegi teisele.

Tehisintellektil põhinev lahendus on kordades kuluefektiivsem kui inimtööjõul toimiv kõnekeskus ning võimaldab vabanevaid ressursse suunata otseselt ravitegevusse.

Alates juunist alustas Tallinna Hambakliinikus tööd kõnerobot Anu
Liigu üles
Kasutame küpsiseid

Tallinna Hambakliiniku veebilehel kasutatakse küpsiseid. Küpsiste kasutamisest ja isikuandmete töötlemisest saate pikemalt lugeda privaatsuspoliitikast.